lauantai 22. helmikuuta 2014

Ja jatkuu ...

Tiistaina luovutin opistolla osan valmistuneista graffiteistani. Enää pari viikkoa, kun pääsemme asettelemaan ne Fuengirolan kaupunkikuvaan. Perjantaina 7.3. meillä on talkoot opistolla, jossa katsomme kaikki kuntoon ja 11.3. on paikoilleen asettaminen.


Pienet kapeat tulevan penkkien käsinojien ympärille, pyörylät toden näköisesti penkkien selkänojiin ja pikkukukista tuleva pala kietoutuu pylvään ympärille.


Verkkopussukat tulevat kivipallojen päälle,


kuten myös nämä paloista kootut "pussukat". Tällaiset niistä siis tuli, tekovaiheesta olen jo laittanut aiemmin kuvia.

Odotan innolla, että pääsen ikuistamaan omat kuin myös toisten graffitit  kohteissaan ja tuomaan näytille teille, jotka ette voi nähdä niitä paikan päällä.

Seuraava "siksak" satsi odottaa viimeistelyä ja isoäidinneliö teemalla tuleva satsi on jo hyvässä vauhdissa. Olen siis ollut jokseenkin aktiivi tässä projektissa. Kaiken kaikkiaan olen hankkinut projektiin 1.6 kg lankaa ja sen lisäksi olen käyttänyt myös omia jämälankoja.

Suuren työtuntimäärän olen virkannut, mutta olen minä muuhunkin ehtinyt. Lenkillä on käyty entiseen tapaan ja opiskeltu espanjaa. Kävin jopa poikkeuksellisesti iltamenoissa, kun Jukka Kuoppamäki konsertoi ihan tuossa lähiravintolassani. Tänään esiintyy Jari Sillanpää vähän suuremmalla areenalla, kaupungin rauhanpalatsissa. Sinne en ole menossa. Vähän kyllä harmittaa, että ei tullut hankittua lippua.

Lauantaipäivä Fuengirolassa on kaunis ja aurinkoinen, hieman kyllä tuulinen. Mukava oli lounaan jälkeen kävellä hetki auringossa rantakadulla. Aamu kului viikkosiivouksessa, joten pitkä lenkki jäi tältä päivältä tekemättä. Huomenaamulla sitten taas reippaasti Carvajaliin ja takaisin.

Aurinkoista ja reipasta viikonloppua myös teille,

Enya

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti